Support
Support
Altijd hulptroepen bij de hand
We raken allemaal wel eens de draad kwijt. Dan is het lekker als iemand je even op weg helpt de rode draad weer te zien.
Voor jouw vragen over het Klik Platform staat ons support team klaar om jou te helpen wanneer je dat nodig hebt.
Hulp vragen
Contact leggen doe je eenvoudig vanuit het platform. Klik op het roze vraagteken en open onze Support widget. Zo zie je direct oplossingen voor de pagina waarop jij je bevindt. Ben je op de pagina van leerlijnen en loop je hier vast? De support widget laat korte artikelen zien over problemen en oplossingen binnen de leerlijnen.
Je kunt ook je vraag insturen. De functie geeft de mogelijkheid om een schermafbeelding toe te voegen Zo zien wij waar het probleem zit en helpen wij je snel en gericht.
Naast de support widget binnen het Klik platform kun je ook inloggen op de Klik Support omgeving. Hier vind je informatie over:
Actuele status
Klik op de onderstaande knop voor de actuele status van het Klik Platform en een overzicht van toekomstige onderhoudswerkzaamheden.
Wil je via de mail op de hoogte worden gehouden, indien een systeem problemen ondervindt? Abonneer je dan op de automatische status updates. Klik op de pagina rechtsboven op ‘Krijg updates’ en kies voor ‘Email’.
Hulp op afstand
Met behulp van het programma TeamViewer kan een collega van ons Support team tijdelijk even meekijken op je computer. We nemen dan op afstand de bediening van je computer over om te proberen je probleem op te lossen. Het programma kun je hieronder downloaden via de knop TeamViewer downloaden.
Het is niet nodig om TeamViewer te installeren. Zodra je TeamViewer weer sluit, is de verbinding permanent verbroken.
Klets met Klik
Meet de ELO product owner
Marije is onze dijk van een product owner. Samen met Djonie staat zij aan het roer van de Klik ELO. Ze kent het leerproces als haar broekzak en weet precies waar in dit proces winst behaald wordt met de Klik ELO.
Ontmoet Marije in de video hiernaast!
Tour de ELO?